La força del futbol en obert: el Mundial de Clubs més discret empata en audiència amb els late night shows

El Chelsea - Los Angeles FC se situa entre "El Hormiguero" i "La Revuelta" tot i tractar-se d'un partit poc atractiu de la fase de grups sense cap equip de l'Estat implicat

  • El Chelsea - Los Angeles FC va tenir la mateixa audiència que els grans programes de nit -
Publicat el 17 de juny de 2025 a les 10:18

Que el futbol en obert funciona sempre és un fet, tot i que no agradi a aquells que dirigeixen la majoria de competicions i que volen extreure fins a l'últim cèntim pels drets televisius. Una nova prova d'això és que el partit de la fase de grups del Mundial de Clubs entre el Chelsea i Los Angeles FC ha reunit aquest dilluns una audiència molt similar a la dels dos grans programes de la nit a la televisió espanyola: El Hormiguero i La Revuelta.

Amb un partit molt poc atractiu per als catalans, sense equips ni del país ni de l'Estat, Telecinco ha obtingut una audiència de 158.000 persones a Catalunya, un 9% de share. Antena 3, amb la visita de l'actor Paco León a El Hormiguero ha aconseguit que els tiressin 190.000 persones, un 10,9%; mentre que La1 ha acumulat una audiència de 140.000 persones i un 7,9% de share amb el cantautor Guitarrica de la Fuente a La Revuelta.

D'altra banda, els Telenotícies de TV3, el Cuines i el Com si fos ahir van tornar a dominar la graella a Catalunya i la televisió pública catalana va registrar un 12,9% del share diari. Al seu torn, Pasapalabra continua sent el concurs de referència, amb el 17,1% del share, seguit de La ruleta de la suerte (16,5%), ambdues d'Antena 3.