La punxada del Barça contra el Rayo Vallecano arrasa a les audiències d'un cap de setmana marcat pel cinema

El futbol de pagament s'imposa a la resta de continguts a les portes del retorn de la programació habitual després de les vacances d'estiu

Publicat el 01 de setembre de 2025 a les 12:10
Actualitzat el 01 de setembre de 2025 a les 12:24

El futbol no falla i el Barça, encara menys. Sobretot, en un cap de setmana amb poques programacions en directe i molta reposició de pel·lícules. En aquest context, l'empat del Barça al camp del Rayo Vallecano la nit d'aquest diumenge ha liderat les audiències televisives tot i no ser en obert, amb 348.000 espectadors aplegats davant el televisor i un 21,3% de la quota de pantalla en l'horari de prime time.

A partir d'aquí, els continguts més destacats són tot pel·lícules. I és que aquest ha estat l'últim cap de setmana de programació d'estiu abans de la tornada de les vacances amb l'arribada del mes de setembre. Per tant, l'últim cap de setmana amb una prevalença mínima de programes en directe.

TV3 s'ha tornat a imposar amb les pel·lícules i les més exitoses han estat El senyor i la senyora Smith i Assassinats a Porquerolles, amb shares del 15,2% i el 13,1% les tardes de dissabte i diumenge. També ha funcionat bé el concurs d'Antena 3 Atrapa un millón, amb 142.000 espectadors (11,1%) i l'Aquí la Tierra de La1, a banda dels respectius telenotícies.

Amb tot, TV3 ha registrat el millor agost dels darrers 18 anys tot i no tenir programes en directe. Els Telenotícies, que s'han mantingut líders, han estat fonamentals, juntament amb els continguts en la franja del prime time. Aquí, TV3 ha fet les millors quotes de pantalla dels últims quatre estius, amb un 16,5% del share de mitjana.