Chanel aconsegueix la millor quota des de l'any 2008 i La 1 arrasa amb un 27,6% de quota diària
Les altes expectatives que s'havien dipositat en Chanel, també es van reflectir en els audímetres. La gran final d'Eurovisió 2022 va ser seguida a través de La 1 de TVE per 1.119.000 espectadors i una quota del 53,0% (6.835.000 persones i un 50.8% a Espanya). Cal recordar que fa un any, Blas Cantó es va quedar amb només 585.000 espectadors i un 28,0% a Eurovisió 2021.
Per comunitats, Madrid va ser on més seguiment va tenir amb un 60,0%, seguit de Castella i Lleó amb un 54,0% i Catalunya (53,0%). En canvi, Euskadi amb un 39,8% i les Balears amb un 41,1%, va ser on menys quota va reunir. Durant les votacions, l'audiència encara va ser més alta amb 1.201.000 i un 61,7% (7.942.000 espectadors i un 61.3% a Espanya). Es tracta de la millor dada en quota des de l'any 2008 quan Rodolfo Chikilicuatre va arribar a un 59.3% i la més vista en espectadors des del 2018 (Alfred i Amaia).
HISTÒRIC AUDIÈNCIA EUROVISIÓ
Eurovisió 2022 (Chanel)
Actuacions: 1.119.000 (53,0%)
Votacions: 1.201.000 (61,7%)
Eurovisió 2021 (Blas Cantó)
Actuacions: 585.000 (28,0%)
Votacions: 637.000 (34,2%)
Eurovisió 2019 (Miki Núñez)
Actuacions: 1.001.000 (39,3%)
Votacions: 1.075.000 (49,8%)
Eurovisió 2017(Manel Navarro)
Actuacions: 701.000 (29,8%)
Votacions: 793.000 (36,9%)
PRIME TIME
Eurovisió 2022 (53,0%) guanya +25 punts i les votacions (61,7%) +27,5 punts
Eurovisión (23:45h, Votacions)
1.201.000
61,7%
Eurovisión (21h)
1.119.000
53,0%
Eurovisión (25:11h, Todos con Chanel)
244.000
32,1%
FAQS
156.000
7,6%
Sábado Deluxe
131.000
7,1%
Quién quiere ser millonario
108.000
4,7%
Cine. Caos
78.000
3,5%
VESPRE
El Telediario de La 1 (15,9%) s'avança a les 20.30h i empata amb Llucià Ferrer just abans d'Eurovisió