La 1 (21,5%) va arrasar aquest dissabte com la cadena més vista gràcies a l'emissió del Festival d'Eurovisió que va reunir a 770.000 espectadors i un 39,2% (39,7% a Espanya) durant les actuacions i un 46,5% (47,6% a Espanya) i 718.000 durant les votacions.
Unes dades que queden molt lluny de les que va aconseguir Chanel a l'edició del 2022. La gala va perdre -349.000 espectadors i -13,8 punts i les votacions van caure -483.000 espectadors i -15,2 punts.
Tot i això, el festival va arrasar entre els més joves amb un 54,4% de quota entre la franja de 13 a 24 anys, arribant a un 63,0% durant les votacions.
La segona opció de la nit va ser el Col·lapse de Ricard Ustrell amb 202.000 espectadors (9,5%), que va aconseguir millorar el 7,6% que havia fet el FAQS l'any 2022.
HISTÒRIC AUDIÈNCIA EUROVISIÓ
Font: Dos30'
Eurovisió 2022 (Chanel)
Actuacions: 1.119.000 (53,0%)
Votacions: 1.201.000 (61,7%)
Eurovisió 2021 (Blas Cantó)
Actuacions: 585.000 (28,0%)
Votacions: 637.000 (34,2%)
Eurovisió 2019 (Miki Núñez)
Actuacions: 1.001.000 (39,3%)
Votacions: 1.075.000 (49,8%)
13/05
21,5
11,0
7,6
6,5
4,4
4,0
3,2
0,7
PRIME TIME
Eurovisió (39,2%) arrasa i Ustrell (9,5%) resisteix al segon lloc