Dia de la marmota a les audiències catalanes a excepció del prime time nocturn, que segueix amb la muntanya russa particular de TV3. El canal principal del 3Cat aconsegueix liderar amb solvència per damunt dels seus competidors: un 15,2% de quota mitjana diària en comparació al 9,8% de La 1 o al 9,2% d'Antena 3. Les dues cadenes estatals no van tenir res a fer durant la majoria de les franges, però sí que van aconseguir fer-se fortes en el prime time.
La Revuelta va tornar a les bones xifres a les llars catalanes: amb la cantant Maria del Monte -qui precisament sempre ha tingut protagonisme en ambdues cadenes, la d'RTVE i la privada d'Atresmedia- van aglutinar una quota del 9,5% i 157.000 espectadors.
Pel que fa a El Hormiguero de Pablo Motos, la distància va ser pràcticament d'un dit. Amb William Levy i Paula Echevarría com a grans convidats, el programa nocturn d'Atresmedia va arreplegar 147.000 espectadors de mitjana i una quota un pèl més baixa que la resta d'ofertes d'aquella franja, amb un 8,9%. Qui es va endur la quota va ser el Nits sense ficció, només per un pèl: un 9,5%. Pel que fa a xifra d'espectadors mitjana, es va quedar enrere, també pel mínim: 156.000 espectadors.
🗨️"Quan explico que el meu germà va morir per la droga sempre es fa el silenci, ningú me'n pregunta res mai"
— 3Cat (@som3cat) November 4, 2025
La Montse, encara es pregunta si el seu germà Toño va morir de sobredosi o si va ser un suïcidi #Memòria3Cat #SenseFicció3Cat
▶️https://t.co/Pm1K5Iyh70 pic.twitter.com/qvIIqnm5gI
El 3Cat va decidir oferir Memoria de l'heroïna, un documental que recull les històries d'homes i dones que van ser ionquis fa quaranta anys: estudiants, treballadors, presidiaris o fills de bona família. Morts o supervivents. La narrativa d'aquesta peça audiovisual va lligada a una de les grans pel·lícules d'aquesta temporada: Romeria, de Carla Simón. A part de la situació televisiva nocturna, la resta de franges van patir molt poques sacsejades respecte dies o setmanes anteriors.
TV3 lidera amb els clàssics
Els Telenotícies, com pràcticament sempre, van abanderar la jornada televisiva de Catalunya aquest 4 de novembre. El Vespre amb 489.000 i 26,2%, mentre el Migdia tancava amb 377.000 i 32%. El Cuines va marcar una quota del 23,7% amb 281.000 persones davant la pantalla de mitjana. Tanca el lideratge per la part superior de la graella l'Està Passant, més que consolidat aquesta temporada. El programa d'humor i actualitat política va aconseguir 238.000 i 15,6% de share.
Un fet destacable i ja establert al nostre país és el Pasapalabra. La temporada passada gaudíem d'una pugna de concursos de tarda, amb l'Atrapa'm si pots (183.000 i 17,1%), però l'espai d'Antena 3 s'ha dut a la butxaca una gran porció del públic televisiu del país. Fins a 233.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 15,2% a partir de les vuit de la tarda.
Del 3Cat podem destacar dos continguts més: el Com si fos ahir, que ha tornat a apuntalar la seva audiència durant les tardes (220.000 i 20,4%) i el Telenotícies Comarques, que després de diverses dates on havia patit entrebancs, ha tornat a treure el cap (220.000 i 25,2%).
Bones xifres de dos continguts que també reapareixen al rànquing de continguts més vistos. Primer, el Cocina Abierta de Karlos Aguiñano, amb una gran quota del 18,3% a Catalunya a dos quarts de dues del migdia. El segon espai televisiu que es fa més visible va ser el Malas Lenguas de Jesús Cintora. L'espai d'anàlisi política va fer 120.000 i un 120,2% de share.

