El triumvirat de Peyu, Portet i Pla no falla i la reemissió del «Natura sàvia» s'imposa en el prime time d'aquest dijous

El programa d'humor de TV3 aplega 219.000 espectadors en la franja de la nit i deixa sense espai "El Hormiguero" amb el cuiner Dabiz Muñoz

Publicat el 01 d’agost de 2025 a les 10:08
Actualitzat el 01 d’agost de 2025 a les 10:10

TV3 confirma dia rere dia l'èxit de l'estratègia de descongestionar la graella durant l'estiu i apostar per la reemissió de programes i sèries en comptes de continuar amb els continguts estrella de la resta de l'any amb presentadors substituts. Aquest dijous, la televisió pública de Catalunya ha dominat la franja del prime time amb el capítol del Natura sàvia dedicat a les abelles, publicat a la plataforma 3Cat el novembre de 2024.

En Peyu, Quimi Portet, Albert Pla i companyia no han fallat i s'han imposat a El Hormiguero la nit del dijous, amb una gran audiència de 219.000 espectadors i una quota de pantalla del 17%. La divulgació científica amb un toc d'humor ha superat l'entrevista de Pablo Motos al xef estrella Michelin Dabiz Muñoz i ha deixat un missatge molt clar: els continguts de qualitat educativa també són atractius.

El mateix Peyu treia pit fa uns dies dels bons resultats del Natura sàvia en aquest període estival en què 3Cat ha optat per emetre'l a TV3 i destacava que competia i fins i tot superava les propostes amb un pressupost més elevat d'altres cadenes d'àmbit estatal. La seva reivindicació ha quedat reforçada ara amb aquest èxit rotund.

I és que el Natura sàvia ha estat el quart contingut més vist del dia per darrere dels Telenotícies del vespre i el migdia i la sèrie d'èxit Downton Abbey. El Hormiguero, en canvi, no ha entrat en el top 20 a Catalunya, mentre que La Revuelta se'n va anar de vacances ja el 10 de juliol passat.