El "Planta baixa" d'Agnès Marquès estrena noves seccions i col·laboradors

El magazín de tarda de TV3 encara el nou any amb alguns canvis i novetats en la seva estructura i disseny

Publicat el 09 de gener de 2024 a les 08:57
Actualitzat el 10 de gener de 2024 a les 09:32

El Planta baixa, el magazín que cada tarda de 17.40 a 19.10h presenta Agnès Marquès ha tornat a la graella de TV3 després de l'aturada nadalenca amb bon peu. L'espai es va situar líder de la seva franja del dilluns 8 de gener amb 118.000 espectadors i un 10,0%, mentre les seves principals rivals, Sonsoles Ónega i Ana Rosa Quintana es van quedar amb un 9,4% i 7,9% respectivament.

Dimarts dia 9, l'espai va caure a un 8,4% i es va veure superat pel magazín d'Antena 3 (10,8%) i La promesa de La 1 (10,3%). El programa que aquesta temporada s'emet després de la sèrie italiana El Paradís de les senyores vol seguir creixent. Per això, i segons ha pogut saber EMDT, el programa encara el nou any amb alguns canvis i novetats en la seva estructura i disseny.

Així, s'aprofundirà en allò que ha més ha funcionat fins ara, com l'èxit que va suposar el concurs de "L'arbre de Nadal més bonic de Catalunya" que van fer durant el mes de desembre. "Buscarem noves maneres de fer participar a l'audiència i trepitjar territori amb connexions i reportatges", apunten des del programa. Pel que fa al disseny del plató, s'han afegit noves pantalles i durant els propers dies s'estrenaran nous sets.

"Planta baixa"

Nous col·laboradors

Per reforçar la participació dels espectadors també s'ha incorporat un jeroglífic diari, de la mà de "La punta de la llengua", amb premi que inclou un lot de productes de xocolates Torres al final de cada setmana. També es reforçaran les crides a la participació en els diferents temes, així com els temes d'opinió a peu de carrer.

D'altra banda, s'incorporaran nous col·laboradors com l'actriu i dobladora Txe Arana o la model Elsa Anka; i s'estrenaran noves seccions. A la vegada, es mantindran algunes de clàssiques com la de plantes i la tertúlia del Com si fos ahir que incorporarà David Balaguer a la taula de tertulians.