El Reial Madrid al carrer i els catalans, a fer llenya de l'arbre caigut a El Chiringuito. Les audiències televisives de dimecres mostren una nova jornada de lideratge de TV3 en un dia que estava marcat per la possible remuntada dels blancs a la Champions League contra l'Arsenal.
Res més lluny de la realitat, per molt que Josep Pedrerol centrés tots els seus esforços i recursos a intentar-ho. Ara bé, per primera vegada en molt de temps, el programa nocturn esportiu del català a MEGA va irrompre a la graella dels espais més vistos a Catalunya: 105.000 persones de mitjana i un 16,4% de quota.
L'eliminatòria va aconseguir 132.000 espectadors i un 7,4% al canal temàtic de Movistar per a la Lliga de Campions. A través només de Movistar+ va fer 108.000 i un 6,1%. Per tant, almenys en xifres totals si suméssim les mitjanes d'espectadors, es van endur 240.000 espectadors.
Destaca el fet que els catalans una mica més i acaben apostant abans per l'entrevista dels Javis a El Hormiguero (144.000 i un 8,1%) que no pas pel partit. Deixant enrere aquestes qüestions, la televisió pública catalana va tornar a triomfar una nova jornada més. Un altre dia més, vuit dels deu espais més vistos, són de TV3. Aquest dimecres, però, el Pasapalabra va aconseguir situar-se en aquest rànquing encara més exclusiu, amb 196.000 espectadors i un 13,3% de quota de pantalla.
Nou lideratge de TV3
La pública de Catalunya manté, com gairebé cada dia, els informatius per damunt de tots els espais televisius. El Telenotícies Migdia (403.000 i 33,3%), el Vespre (344.000 i 19,2%) i el Comarques, que va fer una gran audiència dimecres (213.000 i 21,6%) són tres dels quatre espais més vistos, amb permís del Cuines (256.000 i 21%).