Cap de setmana d'èxits televisius gràcies als grans esdeveniments esportius que van protagonitzar dissabte i diumenge. La final de la Champions League entre el PSG de Luis Enrique i l'Inter de Milà, els culpables que el Barça quedés fora de la cita de Múnic, va ser líder d'audiència el 31 de maig a la nit. Gràcies a la retransmissió feta per La 1, la victòria de l'exentrenador blaugrana va aglutinar 500.000 espectadors a Catalunya, amb un contundent 27,9% de quota de pantalla.
L'enfrontament, que va suposar la segona Champions de Luis Enrique, va gaudir d'una gran expectació: el segon programa més vist del dia va ser, precisament, el postpartit, amb 385.000 espectadors i un 21,6%. Tancant el pack, la prèvia va fer un 14,8% de share i 188.000 espectadors.
Ara bé, tot i el futbol, Col·lapse va resistir l'embat i va aglutinar 217.000 espectadors amb Àngel Llàcer de presentador. El programa de La Manchester, que va aconseguir reunir Ricard Ustrell i Jordi Basté en un plató, va fer un 15% de quota. Els Telenotícies, com pràcticament cada jornada, van liderar TV3. El Zona Zaping, un altre dissabte, va registrar bons números: 176.000 i 18,5%.
El Gran Premi de Montmeló lidera el diumenge
Les expectatives per gaudir de la Fórmula 1 a TV3 un altre cop no van quallar en xifres d'audiència com en temps passats. El bon temps, diumenge i la pèrdua de la continuïtat deuen ser factors a tenir en compte. Tot i això, la retransmissió del GP d'Espanya va ser el segon espai més vist de l'1 de juny. El Telenotícies Vespre (419.000 i 24,9%) va passar per davant.
La victòria dels McLaren a Montmeló va aglutinar 307.000 espectadors, amb un 19,9% de quota de pantalla. A les tres de la tarda del primer diumenge de juny no es pot demanar molt més. El post va sumar 225.000 espectadors i un 15,7%.
Pel que fa al prime time, TV3 va aconseguir endur-se'l gràcies al 30 minuts i el documental La escola inclusiva (225.000 i 13%). Aquest cap de setmana el cinema obert ha tingut poca presència, però diversos títols s'han colat a la classificació televisiva. El més destacat: Hidden Figures, a La 1, amb 190.000 i 15,8%.