El president de RTVE dona nous detalls tot i que reconeix que encara es troben en negociacions
El futur televisiu d'Andreu Buenafuente cada vegada sembla més clar: en català i a La 1 de TVE Catalunya. El president de RTVE, José Manuel Pérez Tornero, ha revelat nous detalls sobre el programa, que encara es troba en negociacions amb el còmic. El de Reus va posar punt i final al seu 'Late motiv' de Movistar+, el passat 23 de desembre després de 7 temporades i 900 programes, com un dels espais de més èxit del canal.
El president de Televisió Espanyola ja havia confirmat fa mesos que es troben "negociant" amb la productora 'El Terrat' per emetre cinc programes especials dedicats a cinc grans humoristes com Mari Santpere, Joan Capri, Miguel Gila i Eugenio. L'objectiu del fitxatge de Buenafuente intentarà "millorar les audiències", segons va dir Tornero, que vol mirar d'oferir "un programa de qualitat" per a la desconnexió en català del canal públic. Tot i això, fins ara es desconeixíem detalls com quan costarà l'espai.
En una nova compareixença parlamentària del president de RTVE, Pérez Tornero ha indicat que seran cinc programes d'uns 50 minuts de durada, amb rodatges en exterior i plató. El cost estimat serà de 225.000 euros (45.000 per programa), segons ha detallat el responsable de RTVE. Buenafuente cobrarà 4.500 euros per programa, és a dir 22.500 euros en total.

El showman català, va començar a treballar a la televisió l'any 1992 a TV3. Des d'aleshores, va seguir un ascens fulgurant a la cadena catalana amb una multitud d'espais de gran èxit com 'Tot per l'audiència', 'Sense títol', 'La cosa nostra', 'Set de nit' o el seu darrer programa 'Una altra cosa' (2002-2004). El 2005 va fer el salt a Antena 3 amb 'Buenafuente' i el 2013 va fer el salt a La Sexta amb 'En el aire'.
El comunicador que no va renovar el seu contracte amb Telefónica, encara que ambdós deixen la "porta oberta" a continuar amb altres projectes. "Seguirem comptant amb ell per posar en marxa nous projectes", va confirmar Movistar+. La intenció de la plataforma seria produir una nova sèrie amb Buenafuente, que suposaria la seva tornada al món de la interpretació després de protagonitzar la pel·lícula 'El pregó', i de participar a la sèrie 'Mira lo que has hecho' el 2020.
Buenafuente volia competir amb 'El Hormiguero'
Abans d'arribar a negociar amb RTVE Catalunya, Buenafuente hauria plantejat un nou format per competir amb 'El Hormiguero' de Pablo Motos a Antena 3, però finalment va descartat. Mentre es tanquen els detalls de l'acord, recuperem el moment històric en què la filla del reusenc va aparèixer al seu darrer programa Movistar+, disfressada:
Momento histórico televisivo.
— M 📺 (@casasola_89) December 24, 2021
La hija de Buenafuente aparece en el final de #LateMotiv haciendo el papel que hacía su madre, la Niña de Shrek.
pic.twitter.com/vT9b50pCoW