La cadena pública ha apostat per una campanya d'impacte què ha deixat als espectadors amb un bon ensurt
TV3 ha deixat a mitja Catalunya amb l'ai al cor després de veure el que havia de ser la seva nova sèrie en directe anomenada Quan el cor s'atura. La cadena havia anunciat que aquest dimecres, abans del Joc de cartes estrenaria la nova ficció de sis capítols de 20 minuts que s'emetrien en directe.
Protagonitzada per Cristina Genebat i Julio Manrique, havia de recrear una parella que està a punt de fer un canvi de vida que marcarà el seu futur. La sèrie era tota una innovació i és que es realitzava i interpretava en directe i davant de públic. La sorpresa ha saltat pocs minuts després de començar quan la protagonista dona ha caigut en sec a terra.
Un infart en directe?
"Perdoneu, perdoneu...", ha dit Cristina Genebat amb la mà al pit. "Que passa?", ha reaccionat Julio Manrique, visiblement nerviós en veure el què estava passant. "Truqueu a una ambulància!", han afegit. Un moment en què TV3 ha giralt les càmeres i ha tallat l'emissió en sec per posar el logo de TV3 a tota pantalla.
TV3 feia una setmana que anunciava que avui estrenarien la primera sèrie produïda íntegrament en directe
— Marc Gabernet (@marcgabernet) November 16, 2022
Això ha passat en plena emissió del primer capítol 👇🏼 pic.twitter.com/3Izdu5j8Qj
Un fet que ha donat a entendre als espectadors que acabàven de viure un infart en directe. Per sort, no ha estat així i TV3 ha desvetllat pocs segons després que es tractava de l'espot de La Marató de TV3 d'aquest 2022 que se celebrarà el 18 de desembre per les malalties cardiovasculars. Aquest ha estat el moment:
❤️🩹 El que acaba de passar a "Quan el cor s'atura" ha estat una ficció, però ens pot passar a tots en qualsevol moment #QuanElCorTV3
— La Marató de 3Cat (@la_marato) November 16, 2022
Quan el cor s'atura... #LaMaratóSempreBatega
El 18 de desembre, la Marató per la salut cardiovascular
▶️ https://t.co/1TKGQs34wa pic.twitter.com/OHAcBFVG6i
Els espectadors impactats
La reacció a les xarxes socials no s'ha fet esperar i molts missatges han confirmat que la campanya havia aconseguit generat un bon impacte entre els que miraven TV3. "És el millor anunci de la història de La Marató. Ens han fet un gol per tota l'esquadra". Aquest és un recull d'alguns comentaris:
Ens acaben de fotre un gol per tota l’esquadra, nivell Déu! Un spot brutal, que ens ha de fer prendre consciència del valor que té la vida. Cuidem el nostre cor… #QuanElCorTV3
— Joanfer ||*|| ✊🏻 (@joanferrr) November 16, 2022
Aquest anunci de la marató ens ha deixat tots en shock pensant que era real #quanelcortv3
— Sílvia (@Siaaaaa00) November 16, 2022
La mare que us va parir… la millor colada promocional. Felicitats als crack que ho ha ideat, l’impacte ha sigut fort #Quanelcortv3
— Kurono 🐉🏈 (@_miralles5) November 16, 2022
TV3 és la millor televisió del món quan innova i és disruptiva. Chapeau 👏🏻 #QuanElCorTV3
— Cruyffista Unilateral (@CruyffistaU) November 16, 2022
Millor anunci de la Marató de la història? Sí és #Quanelcortv3
— Clàudia Cardona (@LaDelBronx) November 16, 2022