L'ex duc de Palma havia passat el Nadal a Baquèira amb la infanta Cristina, tot i la seva nova amistat
La imatge del dia ha estat sens dubte la d'Iñaki Urdangrín (54 anys) i Ainhoa Armentia (43 anys), la nova 'amiga' de l'exduc de Palma passejant agafats de la mà per les platges del País Basc francès. Una notícia que ha suposat un terratrèmol televisiu. Totes les cadenes i ràdios han obert amb la revelació de la revista 'Lecturas', i el programa 'Sálvame', ha desvetllat algunes dades i fets rellevants. "Aquest matí ha passat una cosa en una casa de Vitòria", ha avisat Jorge Javier Vázquez.
"Ainhoa Armentia, de 43 anys estaria casada i tindria dos fills", ha revelat més tard el programa. Una informació que més tard, ha estat matisada, i que apuntaria a que ja s'hauria separat.

Però un dels fets que més cua pot portar, és la fotografia que ha rebut el David Valldeperas, director de 'Sálvame': la parella sopant junts, al mes de novembre, a l'interior d'un restaurant a Biarritz, al País Basc francès. Un moviment polèmic, pel fet que Urdangarin encara no pot viatjar lliurement a l'estranger sense un permís especial. L'exduc té el passaport retirat per sortir d'Espanya, a causa de la seva situació penitenciària i està complint un tercer grau, tot i que no ha d'anar a dormir a la presó. Urdangarín només està obligat a informar un cop per setmana dels seus moviments, però ha de tenir una autorització per sortir del país, ja sigui per motius laborals o personals excepcionals, que no seria el cas d'un sopar romàntic.
Es dona el cas que durant aquest Nadal, Urdangarín i la infanta Cristina van anar a esquiar plegats a Baquèira i el 2 de novembre se'ls va poder veure passejant agafats de la mà pels carrers de Barcelona, pocs dies després de veure el debut del seu fill Pablo, com a jugador del Barça d'handbol. Va ser el 23 d'octubre on les càmeres també van poder captar-los junts a les grades del Palau Blaugrana.
💥 Pablo Urdangarín podria debutar amb el @FCBhandbol
— Esport3 (@esport3) October 23, 2021
❗ Els Ducs de Palma, presents al Palau Blaugrana!
🔴 EN DIRECTE:
📺 @esport3
🖥📱 https://t.co/6DPmo7gmqZ pic.twitter.com/Z8nmHmBKs2
Victoria Federica perd els nervis amb la premsa
La filla de la infanta Elena no s'ha pres gens bé la notícia i ha reaccionat amb duresa contra els mitjans que volien conèixer la seva opinió sobre les imatges: "Tiu, para! t'ho dic en serio", ha dit la jove visiblement molesta i nerviosa. Aquest ha estat el moment:
Victoria Federica muestra su peor cara con una actitud altiva ante la prensa tras las imágenes de Iñaki Urdangarin. pic.twitter.com/ZSkDRTMiSV
— Carito (@770carito) January 19, 2022