Un convidat de La Revuelta no pot marxar mai del programa de David Broncano sense respondre dues preguntes concretes, ja considerades clàssiques: una sobre sexe i l'altra sobre els diners. En una jornada històrica per al programa amb l'aparició de Rosalia per promocionar el seu nou disc, Lux, i una conversa que va aglutinar gairebé 3 milions d'espectadors, la cantant catalana no es va poder escapar de respondre aquestes qüestions per les quals passen tots els convidats i entrevistats. La primera és fàcil: quants diners tens al banc?
Com passa amb molts famosos, no volen parlar sobre els seus estalvis o ingressos. Rosalia, en un exercici de refugi dialèctic, va posar-se a abraçar al seu gos de peluix intentant evadir la resposta. Una situació que, encara que sembli mentida, ha viscut moltes vegades Broncano amb els seus entrevistats. "La pasta que has hagut de guanyar..." anava dient, amb ironia, el presentador del late night show d'RTVE. Rosalía anava rient, i li va respondre que tot i això "invertia molt en la seva música". Broncano, que se les sabia totes, li va deixar anar "no hi ha prou inversió per encabir tots els diners que havia fet", i així va provocar els riures del públic.
Curioso que todo el mundo se agarra al perro cuando llega la pregunta del dinero 💶 #Larevuelta pic.twitter.com/xpl7YNMQT2
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) November 10, 2025
"Donaràs alguna dada?", li va insistir. "Prefereixo una altra pregunta", li va confessar la catalana. I sense més embuts, Broncano li va fer la pregunta clau sobre sexe: "En els últims trenta dies, relacions sexuals totals". Per a sorpresa de tothom, especialment del presentador, Rosalia va contestar una xifra: zero. "Va per èpoques, però en el meu cas, porto una època de celibat. És que quan tinc molta feina i molt d'estrès, el meu lívid baixa. El fet de treballar a nivells molt forts d'exigència em provoca això", li va justificar la de Sant Esteve Sesrovires.
Un èxit absolut d'audiència
Les dades d'audiència del programa van ser demolidors. La Revuelta va aconseguir la seva millor xifra de la temporada, a l'estat espanyol, amb uns registres mai vistos a Catalunya. Fins a 320.000 persones van connectar amb La 1 a partir de tres quarts de deu de la nit, amb una contundent quota de pantalla del 17,7%. Són dades catalanes, que tot i els bons registres, no va aconseguir fer ombra al retorn de Crims a TV3.
Si al nostre país les dades d'audiència van ser estel·lars, Broncano i Rosalia van esquerdar les parets de les audiències a la resta de l'estat espanyol. Més de 2,7 milions de persones van estar-hi pendents, amb una quota de pantalla del 20,4%. Les expectatives eren màximes i el resultat va ser esplèndid per a RTVE. La majoria dels grans mitjans de comunicació, especialment a Madrid, van estar-hi pendents i ha estat objecte de debats i tertúlies a les principals televisions i ràdios estatals durant les primeres hores del matí d'aquest dimarts.

