Pilar, de "Joc de Cartes": "El concurs és una estafa. Penso denunciar a TV3"

La polèmica concursant de Vacarisses es defensa de les crítiques i carrega contra el programa de Marc Ribas

Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 09:44
Actualitzat el 03 de novembre de 2023 a les 11:53

L’estrena de la setena temporada de Joc de Cartes va estar marcada pel protagonisme de Pilar Salazar, suposada cap de cuina de La Granja de Vacarisses. La seva actitud durant el programa, sobretot pel que fa a la rivalitat amb Jalil Akhezzan, copropietari i cap de sala de la Masia Can Palau de Vilanova del Vallès, va fer que les xarxes esclatessin contra ella. En declaracions a Diari de Terrassa, la concursant assegura que "m’han destrossat".

"Jo no soc com es va mostrar al programa. M’han posat com la dolenta de Catalunya i el concurs no és res semblant al que s’ha retransmès", expressa Salazar. Així mateix, afegeix que "puc entendre que TV3 busqui audiència i guanyar diners, però no a costa de destrossar la meva vida". "Estic amb un atac d’ansietat, com surto ara al carrer després de tot això?", manifesta.

Segons explica el Diari de Terrassa, Pilar Salazar no és la cap de cuina de La Granja de Vacarisses. De fet, treballava fregant plats al mateix restaurant, però va fer de cap de cuina durant la gravació del programa per fer un favor al propietari. Pel que fa a la seva relació amb Jalil Akhezzan, Salazar explica que "teníem rivalitat perquè no hi havia feeling des del principi, però només han sortit coses dolentes meves. El noi es va tirar tot el menjar mirant-me malament i això no ho treuen".

Salazar també expressa que "han fet del programa una batalla campal entre ell i jo". "Em titllen de racista, i soc tot el contrari. Tinc molta gent pròxima marroquina", assegura. El moment més polèmic va arribar quan van servir a Akhezzan uns canelons de carn quan els havia demanat expressament de bolets. En aquest sentit, Pilar Salazar aclara que "com vaig dir al programa, va ser problema del proveïdor". "Mai ho hauria fet. Sabia que si ho feia podia perdre, i jo volia guanyar. A més, vaig sortir a disculpar-me de cor", afegeix.

Pilar Salazar a "Joc de cartes"

"Tinc dret a defensar-me. No és normal que la gent parli d’aquesta manera. M’han dit de tot i més. La meva cara la tenen posada en tots costats i no es pot fer això amb una persona. Estic com en xoc, bloquejada", expressa. Després de les escenes que han sortit al programa i les crítiques posteriors a les xarxes, Salazar assegura que "aniré fins al final i explicaré com és el concurs: una estafa. Vull treure la veritat. Penso denunciar a TV3".

El guanyador la contradiu

Qui també hi ha dit la seva és Txus Garreta, el cuiner del 7vuit7 de Matadepera que va guanyar el programa i que també va viure un tens enfrontament amb la Pilar. En declaracions al mateix Diari de Terrassa, el concursant assegura que es va sentir "incòmode i violent".

"Jo que tenia un to més moderat, al final arriba un moment que te’n canses de la confrontació. La falta de respecte a la professió era evident, però ja quan ho portes al terreny personal has de parar els peus a la gent. Quan no et coneixen i et falten el respecte, això sí que no ho tolero. A la Pili no se li va faltar el respecte i inclús quan vam anar al seu restaurant vam ser molt moderats pel que podríem haver dit", explica el guanyador de Joc de cartes.

Txus Garreta a "Joc de cartes"

A diferència de la Pilar, el matadeperenc assegura que tornaria a participar al programa: "M’ho vaig passar molt bé. L’equip humà del programa és extraordinari, et sents acompanyat en tot moment, t’ajuden amb tot, és una família i hi participaria cada dia. La gent que fa el programa, tal com diu el Marc Ribas, són "brutals".

En declaracions al Planta baixa de TV3, el responsable del 7Vuit7 també ha assegurat que quan van acabar la gravació del programa, la Pilar els havia reconegut que "l'havia liat parda": "Se li veia d'una hora lluny que venia a això".