El món de la ciència i la divulgació catalanes està de dol per la mort del presentador del Quèquicom de TV3, Marc Boada, als 60 anys, tal com ha avançat el Món Terrassa. El divulgador egarenc vivia ara al Montseny i s'encarregava del Cau del científic, on feia tallers i activitats per a alumnes de primària i secundària.
Si bé, la seva popularitat es va disparar quan va posar cara i veu al principal programa de ciència de la televisió pública de Catalunya, tant a TV3 com al Canal 33, entre el 2008 i el 2011. Abans, ja el 2006, assessorava l'equip amb experiments i maquetes. A banda, ha realitzat múltiples conferències a centres educatius del país i ha escrit llibres com Max Picard i el maleït pèndol de Foucault, Max Picard i l’enigma dels dinosaures i Els 3 infinits. Un llibre de ciències per a gent de lletres.
Amb estudis en delineació industrial a l’Escola d’Arts Aplicades de Terrassa, també va ser cofundador del taller de l’empresa Lambda Opto-mecànica, fundador de l’empresa Pèndulum Museografia Interactiva i va destacar per la seva obra escultòrica. De fet, es pot visitar al Jardí de les Percepcions del Parc de Vallparadís de Terrassa.l’Escola d’Arts Aplicades de Terrassa