Marta Gómez Montero i Jesús Cintora han fet les paus. La reconciliació s'ha materialitzat avui 13 de juliol a la tarda, quan la periodista ha retornat al programa Malas lenguas de Televisió Espanyola. Cintora ha donat la benvinguda a Gómez Montero amb un "com estàs", al qual la comunicadora ha respost que se sentia "tranquil·la i reconfortada" i ha destacat l'actitud conciliadora, tant del president de RTVE com del mateix presentador.
Marta Gómez Montero ha exposat que porta "38 anys treballant" i que cal fer la feina "des del respecte, que és obligat". A més, ha remarcat la importància del "respecte per l'audiència", a la qual també s'ha referit Jesús Cintora per subratllar que la col·laboradora estava convocada a "treballar avui" des de la setmana passada i que en cap cas no s'havia "preparat" la visita "per captivar" els espectadors.
La comentarista ha afegit, a més, que "som humans i que hi ha dies que tens un impuls" i ha insistit en la idea que ella està en la feina per "tractar d'informar o detabre" com a servei a l'audiència. En aquest sentit, ha defensat que tracta de fer-ho "de la millor manera possible i amb respecte".
🔝 @martagmontero vuelve a #MalasLenguas y recuerda con @JesusCintora todos los años que llevan trabajando juntos pic.twitter.com/IR4upAJN8u
— Malas Lenguas (@MalasLenguas_Tv) July 13, 2026
"Ni insulto ni crido ni colpejo a ningú"
Jesús Cintora ha aprofitat la situació per aclarir el seu paper al programa. Així, en relació amb algunes de les "acusacions falses i històries" que han circulat en les últimes hores, el periodista ha puntualitzat que "ni insulto ni crido ni colpejo a ningú" i que només "hi ha un gest de contenció en un moment de melé". Cintora ha tancat el retrobament amb un encaix de mans amb Gómez Montero i un rotund "seguim, com fa tant de temps".
La polèmica es va desencadenar dissabte a la nit, quan la periodista va abandonar el programa Malas lenguas noche de forma abrupta i plorant. El fet es va produir enmig d'un debat sobre les declaracions del president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, al voltant de l'absentisme laboral. En un moment de la conversa, quan Cintora va donar la paraula a Gómez Montero, la comunicadora li va etzibar en directe i entre llàgrimes un "no em tornaràs a humiliar" abans de treure's el micròfon i anar-se'n.

