El cuiner més popular de TV3, Marc Ribas, ha estat l'escollit per presentar un nou concurs de cuina que s'emetrà a partir de la propera temporada. Segons va avançar RAC1 i va poder confirmar elmondelatele.cat, la cadena vol aprofitar l'èxit del xef per provar sort amb un altre programa de la productora Magnolia TV (la mateixa del Joc de cartes). El nou espai comptarà amb un pressupost de 560.000 euros, força per sota dels 1,5 milions de la 8a temporada de Joc de cartes.
Ribas, que cada migdia lidera amb els seves receptes del Cuines i ja ha començat a rodar la vuitena temporada del Joc de cartes, també es posarà al capdavant del nou espai que si res canvia es dirà Un plat que fa riure. Al nou concurs, dos parelles de famosos del món de l'humor, actors, entre d'altres, competiran entre sí per seduir al propi Ribas i als altres membres del jurat.
Tot i que en un primer moment s'havia especulat amb el fet que el nou espai fos l'adaptació catalana de Tupper club, un programa que s'emet a diverses cadenes autonòmiques, finalment els directius de TV3 han apostat per un espai de nova creació per així poder tenir els drets d'emissió a la plataforma 3Cat.
Els membres del jurat seran Ivan Surinder, exconsursant del Joc de cartes i responsable del restaurant Tandoor de Barcelona i Sofia Janer, exconcursant de Masterchef 6. Qi també podria tenir un paper destacat és la presentadora i guanyadora de Masterchef Celebrity 7, Lorena Castell.
Pel que fa a les parelles de famosos que hi participaran hi ha Charlie Pee i Tomàs Molina, el Mag Lari i Karmele Marchante, Marta Torné i Miki Nuñez, Joel Díaz i Andreu Juanola.

Novetats a Joc de cartes
Pel que fa a la vuitena temporada del Joc de cartes, el programa tornarà a l'agost amb la versió estiuenca i a la tardor, arrencarà la temporada regular que això sí, tornarà amb algunes novetats. Segons ha avançat el propi Ribas, als nous episodis "voltarem una mica més". "Podrem buscar 'la millor de Catalunya', i no només d'una zona concreta. També ens hem adonat que els programes amb una mica més de polèmica, funcionen millor", ha assegurat. A banda, les noves entregues també comptaran amb la presència de clients als restaurants.