El presentador de "Sálvame" va ser el convidat de "La Fàbrica" de Gabriel Rufián a 8tv
Jorge Javier Vázquez va ser el convidat d'aquest de La fàbrica de Gabriel Rufián d'aquest diumenge a 8tv i va tornar a deixar anar uns quants titulars. Tot i això, l'audiència no va ser per tirar coets amb només 20.000 espectadors i un 0,9%.
Vázquez va començar enviant un dur retret contra Carles Francino, quatre dies després de que aquest hagués rebut el Premi Ondas a la seva trajectòria. Francino havia dit fa pocs dies que la televisió que fa Vázquez li semblava "repugnant" arran de recordar la polèmica que va haver-hi l'any 2009 quan Francino es va negar a entregar l'Ondas al de Badalona.
"Un Ondas a tota una vida, no hi ha res pitjor. Quin horror! És com si et donen el premi de consolació. Com si et diguessin "retira't, que ja t'hem sentit", va etzibar el de Sálvame.
"La gent com ell i la senyora Àngels Barceló consideren que la gent que veu Sálvame no vota, que només voten els seus oients. El que no sap Francino és que ell i jo compartim la mateixa audiència. Per tant, li està dient als seus oients que són repugnants", va afegir.
El de Telecinco, també va reconèixer que quan està a casa i posa Sálvame li sembla "una marcianada". "De sobte veig gent maquillada com per anar a una boda i a mi discutint de temes absurds", va dir entre somriures.