Jorge Javier Vázquez abandona el plató de "Sálvame" i envia un ultimàtum: "O Marta Riesco o jo"

El presentador de Tele 5 abandona el programa amb un dard a la direcció de la cadena: "Han de prendre mesures"

Publicat el 02 de maig de 2022 a les 17:57
Actualitzat el 02 de maig de 2022 a les 18:10

El presentador de Tele 5 abandona el programa amb un dard a la direcció de la cadena: "Han de prendre mesures"

Jorge Javier Vázquez ha començat la setmana ben enfurismat. El de Badalona ha esclatat durant el "Sálvame" d'aquest dilluns contra la reportera Marta Riesco, actual parella d'Antonio David Flores. Riesco havia assegurat el passat divendres que Rocío Carrasco l'hauria trucat per un projecte laboral, un gest que no hauria existit mai.

Per Vázquez, es tracta d'una nova estratègia per denigrar la imatge de Carrasco: "S'apunta al carro de dir que Rocío Carrasco està boja". "És una professional de les 'fake news' com el Trump. Quan torni la jefa (Ana Rosa Quintana), te'n aniràs al carrer. Ella no accepta aquestes històries", ha afegit el presentador.

"Em vol denunciar per assetjament"

"Em diuen que t'estàs pensant si em denuncies per assetjament. No comencem a jugar amb aquests temes. A mi no em toquis els nassos. Assetjador, potser ho és l'home aquell amb el que te'n vas al llit. T'envolta el "chapapote" i no et permetré que m'esquitxi ni una miqueta. Jo tinc molt clar el que faria amb tu, perquè gent com tu és la que es carrega les empreses", ha continuat dient.

Però lluny de rebaixar el to, Jorge Javier ha acabat esclatant i ha llançat un ultimàtum a la direcció de Tele 5 abans d'abandonar el plató. "Acaba de penjar un story a Instagram en què posa "STOP assetjament". Saps què farem? Arribats a aquest punt, jo crec que la cadena ha de prendre mesures, si té a un presentador que assetja a una redactora, crec que el millor és que el presentador se'n vagi fins que se solucionin les coses. M'en vaig, Bona tarda!". Aquest ha estat el moment:

Torna al cap d'uns minuts

Al cap d'uns minuts, el de Badalona ha reaparegut a "Sálvame", assegurant que "No puc deixar el meu lloc de feina encara que se m'imputi un delicte, jo soc un professional. Aquí segueixo, però subscric tot el que he dit". Cal recordar que Paz Padilla va ser acomiadada de la cadena per haver marxat del mateix espai. Tot sigui per l'audiència.