«Fanzone», el nou programa de TV3 presentat per Gerard Romero, ja té data d'estrena

El programa tractarà la informació blaugrana i esportiva amb un nou afegit: la interacció amb el públic serà en directe i de manera digital

Publicat el 21 de novembre de 2025 a les 19:56
Actualitzat el 21 de novembre de 2025 a les 19:57

Ja hi ha data d'estrena per al nou programa de Gerard Romero a TV3: Fanzone, tal com ha avançat el periodista Rocco Steinhäuser al Versió Rac1. El nou espai televisiu del responsable de Jijantes tindrà com a eixos principals el Barça, l'entreteniment i la música en format setmanal en una aposta per la manera actual de consumir informació esportiva, molt vinculada al món digital on els directes i la interacció entre els usuaris d'internet estan a l'ordre del dia.

El programa combinarà informació blaugrana amb dosis d’entreteniment, música i humor perquè el públic tingui veu i presència al contingut. Per tant, es pretén esborrar fronteres entre l’ambient de la graderia, la conversa a les xarxes i allò que passa al plató de televisió per unificar-ho tot en un únic canal públic.

 

 

A banda de l’actualitat esportiva, Fanzone abordarà aspectes culturals del barcelonisme, tendències de les xarxes socials i tot el fenomen fan que envolti el club. La data d'estrena oficial serà, segons ha avançat Steinhäuserel 8 de gener de 2026 i es farà en directe i des d’un teatre català que encara no s'ha revelat.

Formats com el de Gerard Romero a Twitch o YouTube i l'èxit que han arrossegat a xarxes demostren que la manera en què es consumeix la informació passa, actualment, per les xarxes socials i per una interacció directa amb el públic, que també participa de la informació esportiva. Amb Fanzone, l’espectador no només mira el partit, sinó que també hi participa.