Ja hi ha data d'estrena per al nou programa de Gerard Romero a TV3: Fanzone, tal com ha avançat el periodista Rocco Steinhäuser al Versió Rac1. El nou espai televisiu del responsable de Jijantes tindrà com a eixos principals el Barça, l'entreteniment i la música en format setmanal en una aposta per la manera actual de consumir informació esportiva, molt vinculada al món digital on els directes i la interacció entre els usuaris d'internet estan a l'ordre del dia.
El programa combinarà informació blaugrana amb dosis d’entreteniment, música i humor perquè el públic tingui veu i presència al contingut. Per tant, es pretén esborrar fronteres entre l’ambient de la graderia, la conversa a les xarxes i allò que passa al plató de televisió per unificar-ho tot en un únic canal públic.
🔴AVANÇAT al @versiorac1
— Rocco Steinhäuser (@ROCCOCITY) November 20, 2025
⚽️El programa #Fanzone3Cat, programa esportiu setmanal sobre l’orbita del #Barça amb pinzellades d'entreteniment i música. 🎤 presentat per @gerardromero, ja té data d’estrena.
🗓️La cadena preveu posar-lo en marxa el 8 de gener, en directe i des d’un… pic.twitter.com/ap5ST09npl
A banda de l’actualitat esportiva, Fanzone abordarà aspectes culturals del barcelonisme, tendències de les xarxes socials i tot el fenomen fan que envolti el club. La data d'estrena oficial serà, segons ha avançat Steinhäuser, el 8 de gener de 2026 i es farà en directe i des d’un teatre català que encara no s'ha revelat.
Formats com el de Gerard Romero a Twitch o YouTube i l'èxit que han arrossegat a xarxes demostren que la manera en què es consumeix la informació passa, actualment, per les xarxes socials i per una interacció directa amb el públic, que també participa de la informació esportiva. Amb Fanzone, l’espectador no només mira el partit, sinó que també hi participa.
