La gran aposta de la temporada al prime time de TV3 arribarà el proper divendres 4 d'octubre després del TN Vespre amb l'estrena de Zenit. Es tracta d'un nou xou musical de la productora Lavínia que també presentarà Miki Núñez i que compta amb un pressupost de més de 3,5 milions d'euros, una xifra que supera de llarg els 1,9 milions de la darrera edició d'Eufòria.
El programa s'emetrà en directe des del Parc Audiovisual de Terrassa, el mateix lloc on es va fer la darrera edició d'Operación triunfo a Prime Video. Al concurs, 24 cantants professionals triaran i interpretaran èxits musicals per seduir totes les generacions i convertir-se en l'artista més intergeneracional.

Els cantants famosos
A pocs dies de l'estrena, el programa ja ha confirmat el nom dels 24 famosos que hi participaran. Destaquen l'exguanyadora d'Eufòria 2 , Mariona Escoda, la respresentat d'Espanya a Eurovisió 2023, Blanca Paloma, l'actriu Mercè Martínez, la vocalista del grup Pastora, Dolo Beltrán, el cantant Roger Padrós, el cantant d'origen nigerià resident a Lleida, Kelly Isaiah, l'artista catalana d'origen marroquí Miss Raissa, o el primer actor que va protagonitzar l'obra Mari i Cel, Carlos Gramaje.
També hi particaparan l'ex d'OT 2020, Samantha Gilabert, l'ex-líder dels Gossos, Natxo Tarrés, el representat d'Espanya a Eurovisió 2017, Manel Navarro, l'ex d'OT 2017, Nerea Rodríguez o els ex d'Eufòria, Scorpio, Julien i Misty.
Suu, Lildami, Gisela i Joan Reig, capitans dels 4 grups
El públic a plató estarà format per 100 persones, que es dividiran en quatre grups de 25 que representen cada generació. Els "centennials" (Z, menys de 27 anys), els "millennials" (Y, de 28 a 43 anys), la generació X (de 44 a 59 anys) i els "boomers" (B, de més de 60 anys).
Els quatre grups estaran capitanejats per la cantant Suu (2000), el cantant de música urbana i ex-membre del jurat d'Eufòria, Lildami (1994), l'exconcursant d'OT1, Gisela (1979) i el bateria d'Els Pets, Joan Reig (1963), respectivament
Quatre capitans, Suu (@suu_musica), Lildami (@Lildamiboi), Gisela i Joan Reig (@joanreig), que tenen un objectiu en comú: trobar l’artista que millor connecti amb totes les generacions 🎤💫
— 3Cat (@som3cat) September 18, 2024
Molt aviat, #Zenit3Cat! pic.twitter.com/7cx9bz7bxQ
Zenit tindrà una gran posada en escena, on els espectadors, tant des del plató com des de casa, podran triar l'artista amb la millor estratègia per seduir totes les generacions. El nou concurs no implicarà la cancel·lació d'Eufòria. Segons va assegurar el director de TV3 durant la presentació de la nova temporada, el talent podria tornar al gener o setembre del 2025.