El 3Cat busca nou conductor per al Joc de Cartes. Així ho ha avançat en exclusiva el periodista televisiu Rocco Steinhäuser a través del Versió RAC1. La corporació pública catalana cercarà aquesta nova figura a través d'un càsting. Precisament, aquest mitjà ha pogut confirmar a través de fonts del 3Cat que s'estan realitzant aquestes proves. Les informacions més extenses sobre quines podrien ser les figures favorites per encaminar-se com a conductor del Joc de Cartes, però, només les avança Steinhäuser.
En concret, el periodista afirma que el càsting té l'objectiu d'aconseguir presentador per a la pròxima temporada. No queda clara la figura de Marc Ribas, que fins ara ha estat la cara més visible del concurs gastronòmic estrella de TV3, ni si aquest serà el seu final al capdavant de l'espai que lidera els prime time de dimecres.
Steinhäuser posa diversos noms sobre la taula com a principals candidats a conduir el Joc de Cartes. Els noms provenen de diferents àmbits. Iván Surinder, xef i responsable del restaurant Tandoo; Carme Gasull, periodista gastronòmica i responsable de diverses publicacions; Quim Crespo, del popular Bar Bocata i tota una figura reconeguda a les xarxes socials catalanes.
També Arnau París, cuiner i guanyador de MasterChef, a més de ser un dels conductors del Cuines (precisament al costat de Ribas); i David Seijas, sommelier i exmembre de l'entitat elBullifoundation. El mateix periodista i expert en televisó assegura que diversos concursants de diferents edicions del Joc de Cartes també serien opcions viables per al 3Cat com a futurs conductors del concurs.
Hi haurà ampliació.
