El presentador que s'havia d'acomiadar aquest divendres de "Planta baixa", ha publicat un missatge a Instagram: "Gràcies pels missatges. M'heu emocionat"
Ricard Ustrell no ha pogut presentar el seu darrer Planta Baixa d'aquest divendres 17 de junya TV3. El periodista de Sabadell acabava el seu contracte amb la cadena però una infecció respiratòria no li ha permès acomiadar-se. Així ho ha explicat al seu compte d’Instagram. "No he pogut acabar aquesta setmana de "Planta baixa" per una infecció respiratòria alta que ja estic remuntant. En breu estaré 100% en forma!".
I és que Ustrell lluny d'abandonar la televisió, entoma un nou repte professional en majúscules. Després d'uns dies de descans, es posarà a treballar a ple rendiment per preparar el nou gran espai d'entreteniment dels dissabtes a la nit que es dirà Col·lapse. El sabadellenc abandona el Planta baixa, que seguirà en antena cada migdia fins al 22 de juliol, dia en què reapareixerà per acomiadar-se dels espectadors i dels seus companys. A partir del setembre, l'espai s'emetrà a les tardes i estarà conduït per Agnès Marquès.
La data d'estrena del nou programa
Tot i que encara es coneixen pocs detalls del nou espai que substituirà al FAQS, Ustrell ja hi ha posat data d'estrena. "Aquests propers dies em dedicaré a preparar el nou projecte pels dissabtes a la nit a TV3 que arrencarem el 17 de setembre. És un repte gegant, arriscarem i provocarem. Desvestir-se per tornar-se a vestir. Toca sortir de la zona de confort. Amb "Planta baixa" ens tornarem a veure el 22 de juliol, a l’últim programa de la franja dels migdies. Han sigut 3 anys molt intensos on he après i gaudit molt de la roda del hàmster diària.", ha explicat Ustrell.
Ustrell ha recordat alguns dels temes més destacats que ha hagut d'explicar durant aquests tres anys i ha tingut paraules d'agraïment per al seu equip. "Trobaré a faltar molta gent i, sobretot, al meu company de viatge l’amic Xavi Rossinyol, amb qui sempre he estat feliç i m’ha ajudat a fer-me millor periodista; i la Gemma Tarragó, imprescindible en tots els projectes que hem fet fins ara; i al Maiol Roger, a qui ja trobo a faltar però tinc la sort de compartir amb ell l’amistat. I a molts altres, a tots els altres, els de La Manchester i els de TV3. Us enyoraré."
"Gràcies per la paciència per haver-ho donat tot tant, i amb tant nivell i exigència. I gràcies a tots els que aquests dies m’esteu enviant missatges per Instagram. Hi ha històries que m’han emocionat. Gràcies. Tornarà la verema i tant, que tornarà", ha acabat dient.