Joel Díaz es queda sense el patrocini de la cervesa "El Águila" pel seu "Puta nit i bona Espanya"

La marca de cervesa del grup "Heineken", ha decidit retirar el seu patrocini del "Zona Franca", després d'una campanya a les xarxes socials

Publicat el 24 de gener de 2023 a les 12:54
Actualitzat el 24 de gener de 2023 a les 13:48

Nou maldecap per a Joel Díaz i el seu late night de TV3, Zona Franca. La cervesa El Águila de la companyia Heineken, ha decidit retirar el seu patrocini al programa després d'una campanya a les xarxes socials en contra del seu presentador per la frase amb que cada dia comença l'espai: "Puta nit i bona Espanya".

Així ho ha explicat aquest dimarts el propi Díaz des del seu compte de Twitter. "Hem perdut el patrocini. Enhorabona per la feinada a tots els anònims d'ICV, Cs i Vox. Visca les lluites compartides!", ha escrit el presentador en resposta a l'exdiputat de Ciutadans, Jordi Cañas, que ha celebrat la decisió. "Este 'payaso' se alegra del resultado. Bon dia i visca Espanya!!!".

El membre del partit d'Arrimadas havia estat un dels impuslors de la campanya a les xarxes socials etiquetant a la companyia de cervesa i criticant el seu patrocini a l'espai de Díaz a TV3: "Es deuen creure que finançant a un programa de TV3 on cada dia s'insulta a Espanya agumentaran les seves vendes".

La campanya de pressió a Heineken va guanyar força gràcies als tuits de Cañas i de Resd9, un perfil anònim que Díaz vincula al científic del CSIC Daniel García-Castellanos i que han superat les 325.000 visualitzacions.

Aquest dilluns, el Zona Franca va entrevistar a la periodista Danae Boronat, ja sense el patrocini de la marca cervesera El Águila al plató com es pot apreciar a la imatge.

Boronat i Díaz sense la marca cervesera al darrera