El Grup Godó adquireix l'estudi de continguts de realitat ampliada Layers of Reality

L'operació, formalitzada aquest 25 de juliol, impulsa la presència del grup català en l'àmbit dels continguts digitals

Publicat el 28 de juliol de 2025 a les 15:16
Actualitzat el 28 de juliol de 2025 a les 15:17

El Grup Godó segueix creixent. Ha tancat un acord per convertir-se en l'accionista majoritari de Layers of Reality, una productora de referència internacional a l'àmbit de la realitat ampliada (XR). La productora combina art digital, narrativa audiovisual, interactivitat i tecnologia de darrera generació

L'operació, formalitzada aquest 25 de juliol, impulsa la presència del grup català en l'àmbit dels continguts digitals. Fundat a Barcelona el 2017, Layers of Reality ofereix experiències de realitat virtual i augmentada que combinen art digital, narrativa audiovisual, interactivitat i tecnologia de darrera generació.

Amb més de vuit milions de visitants a les seves exposicions i presència a més de 50 ciutats, ha produït títols com Frida Kahlo: The Life of an Icon, Dalí Cibernètic, Tutankamon, Jules Verne 200, Univers Goya, Sorolla: una nova dimensió o Tomorrowland Immersive Experience.

Aquest mes de setembre, la companyia estrenarà Leonardo vs Michelangelo, una producció que contraposa la vida i l'obra de dues de les figures més influents de la història de l'art. Aquestes experiències s'exhibeixen en espais propis com IDEAL i Centre d'Art Amatller a Barcelona, MAD Madrid Artes Digitales, a Matadero Madrid, el centre Bombas Gens de València, i també en format itinerant internacional.