El Grup Godó segueix creixent. Ha tancat un acord per convertir-se en l'accionista majoritari de Layers of Reality, una productora de referència internacional a l'àmbit de la realitat ampliada (XR). La productora combina art digital, narrativa audiovisual, interactivitat i tecnologia de darrera generació
L'operació, formalitzada aquest 25 de juliol, impulsa la presència del grup català en l'àmbit dels continguts digitals. Fundat a Barcelona el 2017, Layers of Reality ofereix experiències de realitat virtual i augmentada que combinen art digital, narrativa audiovisual, interactivitat i tecnologia de darrera generació.
Amb més de vuit milions de visitants a les seves exposicions i presència a més de 50 ciutats, ha produït títols com Frida Kahlo: The Life of an Icon, Dalí Cibernètic, Tutankamon, Jules Verne 200, Univers Goya, Sorolla: una nova dimensió o Tomorrowland Immersive Experience.
Aquest mes de setembre, la companyia estrenarà Leonardo vs Michelangelo, una producció que contraposa la vida i l'obra de dues de les figures més influents de la història de l'art. Aquestes experiències s'exhibeixen en espais propis com IDEAL i Centre d'Art Amatller a Barcelona, MAD Madrid Artes Digitales, a Matadero Madrid, el centre Bombas Gens de València, i també en format itinerant internacional.