El D'A - Festival de Cinema de Barcelona ha rebut en l'edició del 2025 més de 26.000 assistents a les projeccions, activitats paral·leles i el D’A Film Lab Barcelona. En un comunicat, el festival ha destacat que ha augmentat un 10% la venda d’entrades i ha celebrat que han aconseguit "un nou rècord d’assistència".
A aquesta xifra se li haurà de sumar els assistents al Focus dedicat a Roberto Minervini, que segueix a la Filmoteca de Catalunya fins al 12 d’abril. Així mateix, s’ha anunciat que El año nuevo que nunca llegó, de Bogdan Muresanu, ha guanyat el Premi del Públic al millor llargmetratge i El norte, de Cordelia Alegre, Premi del Públic al millor curtmetratge d’Un Impulso Colectivo – Curtmetratges.
Com ja es van anunciar, la coproducció catalana Jone, batzuetan, de Sara Fantova, va guanyar el Premi Un Impulso Colectivo del D’A – Festival de Cinema de Barcelona, mentre que On eres quan hi eres?, de Jana Montllor, el Premi Un Impulso Colectivo x Antaviana. El D’A va premiar la cinta brasilera Salomé, d’André Antônio, que es va alçar amb el guardó Talents x ESCAC.