Audiències

«Revolució 304» dribla tots els rivals i fa líder d'audiència TV3

"Supervivientes" queda relegat a Catalunya i Pablo Motos segueix guanyant-li la partida a David Broncano en la batalla televisiva

  • Lamine Yamal i Supervivientes, audiències -

ARA A PORTADA

Publicat el 19 de març de 2025 a les 10:56

El documental del Nits sense ficció sobre Lamine Yamal i un conjunt de joves catalans fills d'africans ha estat un absolut èxit d'audiència. La Revolució 304, signat per Xavi Torres, Jesús Muñoz, Santi Padró, Àngel Rufí, Carles Comajuncosas, Maria Colomer i Marta Colàs, ha estat líder de la seva franja i ha col·locat TV3 molt per sobre del seu competidor la nit de dimecres, el reality Supervivientes. Lamine i companyia han aconseguit 310.000 espectadors de mitjana i un 16,7% de quota de pantalla.

El 3Cat ha tornat a ser el vencedor de les xifres de share durant el dia, amb nou programes entre els vint més vistos. Els Telenotícies, sense aturador com pràcticament cada dia, amb un Vespre que torna a sumar més de mig milió de catalans davant la pantalla i un 24% de quota.

Destaca que la nit de Telecinco, amb el Supervivientes, no hagi quallat: 174.000 espectadors catalans i un 9,3%. Res comparable a l'estat espanyol, on aquest contingut segueix sent una aposta triomfadora per a Mediaset (1,5 milions i un 11,3%).

La batalla entre Pablo Motos i David Broncano l'ha tornada a guanyar el presentador d'El Hormiguero. Amb Manuel Alejandro de convidat, el d'Antena 3 va fregar els 2 milions d'espectadors en una nit que va signar un 14,8% d'audiència, superant, de llarg, el seu competidor. El de La Revuelta, amb Lia Kali, va enregistrar 1,7 milions davant la pantalla i un 12,6%.

La ficció de TV3 segueix triomfant

Una de les dades destacades de les audiències de dimarts són les ficcions de tarda que projecta la televisió pública catalana. El Com si fos ahir va aconseguir 235.000 espectadors i un 18,1% de quota, però és que cinquanta minuts més tard, El paradís de les senyores va fer un contundent 15,6% de quota i va aglutinar 186.000 espectadors.