CONCURS

TV3 estrena un renovat "Eufòria Street Dance" aquesta vegada a la nova plataforma 3Cat

El concurs que busca els millors ballarins per a la tercera edició d'"Eufòria" torna totalment renovat i amb noves incorporacions

El 3Cat estrena "Eufòria Street Dance"

Aquest divendres 22 de desembre, el 3Cat estrena Eufòria Street Dance, el concurs que busca els millors ballarins i ballarines per a la tercera edició d'Eufòria. A diferència de l'anterior edició, el format s'emetrà a la plataforma 3Cat i ho fa totalment renovat, però sent fidel a la seva essència.

El format consta de quatre epsiodis de 50 minuts i en aquesta nova edició, s'incorporarà una nova figura a nivell coreogràfic de reconegut prestigi internacional, com és Natalia Palomares, què serà l'encarregada de buscar el cos de ball final del programa i que comptarà amb l'ajuda d'Albert Sala, que aquest any serà membre del jurat. Palomares ha coreografiat artistes com Rosalia, Shakira o Luis Fonsi i està considerada com una de les grans estrelles mundial dels "heels", una disciplina urbana, que tindrà una notable presència en el format.

Una altra de les grans novetats és que l'espai sortirà al carrer. Els aspirants hauran de realitzar les coreografies en imponents espais arquitectònics, seguint la tendència de les xarxes socials d'unir dansa i arquitectura, i donant un plus de dificultat i espectacularitat al concurs.

"Eufòria Dance"

Cal recordar que la primera edició d'Eufòria Dance que es va emetre al desembre del 2022 a les nits del divendres a TV3, no va obtenir l'audiència esperada. El càsting va obtenir un 10,4% i 203.000 seguidors; i els tres capítols del talent per trobar als ballarins va fer un modest 11,1% i 206.000 espectadors.

El concurs tornarà el proper març del 2024 a TV3 amb Marta Torné i Miki Núñez com a presentadors, i també ho farà amb moltes novetats. Ampliarà l'edat dels seus concursants i incorporarà nous membres a la taula del jurat. Produït per Veranda Media, la segona edició d'Eufòria va comptar amb un pressupost d'1,9 milions d'euros. Una xifra que cal afegir-hi els 1,09 milions que va costar Eufòria Dance i que va situar el cost total del concurs musical per sobre dels 3 milions d'euros.

Albert Sala a "Eufòria Dance"

Canvis en la mecànica

La mecànica d'Eufòria Street Dance també serà diferent. Al càsting d'aquesta edició s'han presentat més de 800 ballarins però només 24 han estat escollits per començar la competició. Els aspirants es dividiran en grups, però seran avaluats de forma personalitzada. Després de la coreografia grupal i en cas de no complir les expectatives del jurat, els concursants només es podran assegurar la seva continuïtat amb el free-style final, una coreografia que hauran d'improvisar al moment i en què hauran de demostrar totes les seves capacitats.

El concurs musical tindrà el repte de repetir les grans audiències de les anteriors edicions, que van obtenir una quota mitjana de més del 20%. La gala final de la segona edició va aconseguir un gran 26,2%i 410.000 espectadors.

  • Eufòria 2022: 316.000 espectadors i 18,2%
  • Eufòria 2023: 333.000 espectadors i 20,2%

ETIQUETES:

Deixa un comentari