TV3 segueix pescant noves cares al món de les xarxes socials. Després del sonat fitxatge de la model i influencer Laura Escanes com a nova presentadora del reality La travessa, i de la presentació del nou pla de la CCMA per captar al públic jove, el canal infantil SX3 ha incorporat a la jove influencer Carlota Bruna.
Bruna, nascuda a Barcelona fa 25 anys, acumula més de 200.000 seguidors a Instagram i ha creat l'empresa d'alimentació saludable Macaranda. La jove conduirà Al mar!, un nou espai es va estrenar aquest mateix dilluns 5 de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient i que ajuda a descobrir activitats nàutiques, conèixer la costa catalana i a preservar el seu entorn. A cada capítol, Bruna visitarà un tram de costa on practica un esport nàutic amb un convidat o convidada que viu a la zona.
En una entrevista de l'any 2019 al diari Ara, Bruna havia reconegut que havia renunciat al 99% de les propostes de feina que li havien arribat per "valors". També va tenir paraules per als influencers i el seus principis: "Hi ha molts tipus de perfils, però molts estan buits. Es dediquen simplement a fer anuncis, sense cap valor al darrere".
L'emissió d'Al mar! s'allargarà fins al mes d'octubre amb un total de vint capítols, produïts per Incís films (L'ofici de viure, Mapes mentals). Una proposta que és fruit d'un acord de col·laboració entre el canal infantil i l'Agència Catalana de Turisme (ACT).